søndag 6. mars 2011

VM over for denne gang...

Ja no bynne d jo å bli ei stund sia eg sku avgårde tell Åre. Å d va heilt fantastisk i Åre!! :D Storkosa meg i fem fine daga...litt sliten når man kom heim, men d ska ta på å vær på topp. Litt småskada høre tell å...ont i fotn ætte man blei dytta ne fra et danseplatå så man flaug på rygg ne derfra. Surt å søle ut drammen på dænn måten, men mærka i vært fall ikkje at d jor ont før man bynte å bli edru. Men da jor d nå djevelsk ont å! :p Enkelte geniale menneska hadde me seg nach-gitar å sanghefta. Heilt fantastisk arti! :D En anna kvæll endte me kul i panna pga folk som ska danse swing oppå lille meg...å d værste va at dæm bære sto å flirte av d, mæns eg sto på kne å hadde dritont i haue. Takk førr d!! :p Men aketuren mett på natta va ganske fæstli! :D Blei så klart ikkje nå anna tur i bakken sia eg jikk runt å hadde ont i ankeln ætte dænn andre dagen...men men...arti læll! ;D Bortsett fra da eg fikk meg en litn stalker...ikkje fæstli...blæh. Å svenskenaboan va førræssn dritkoseli! My koseli folk i Åre gitt, glede meg t næste tur. :D

aketur

svenskan

Elgen :D

Dela av dænn fantastisk gjengen som eg va i Åre lamme.

Ka har skjedd ætte Åre da?! Hmmm...va på fotokurs å blei me i fotogruppa. Va ganske kjækt, my eg ikkje e klar over ang kamerae mitt...så no må eg bære ta meir bilda. pluss at eg ska skaffe meg stativ...trur eg ska bestille d i mårra faktisk! :D


D har no å blidd en å anna fæst...å d e bestandi så my koseli folk ute på byen!! Godt å bo i Trheim. :D Men glede meg no t påska å da...fare heim å få troffe vænna der. :) Va jo heime på studieuke no nettopp, men traff stort sett bære familie å sånt...koseli d å så klart! :D Å fikk sedd søte Helene! =)

Bålkos

Fikk besøk av tre hundespann oppi lia

Hyttekos + kjemilesing

koseli me fyr i ovn

Nordlys =D (må få meg stativ)

Sjarmtroll

Domma meg jo ut i går ijænn...framførr Trond Olsen ijænn. e d muli!? Så han bære fra sia å trudde d va en fra folkets hus-fæstan i Bodø. Kakka borti han å sporte om d ikkje va han å så snudde han seg jo å så dumt på meg. Djises...må bynne å la alle eg trur e kjæntfolk få lov t å vær i fre trur eg. :p

Førræssn...har d ikkje bære vært et heilt fantastisk VM?! I dag stoppa rett å slett hjerte opp ei lita stund da eine norsken datt. Huff å huff asså...men gud så bra Norge har jort d! Trist at d e over no...men da får man vel konsentrere seg om skoln i vært fall. :) Å så må våren komme snart...va pikade 12 grader å næssn ikkje nå sny ijænn bære nån daga sia. Å no har d kåmmen en masse sny!! Ka e d førrnå?! :p

Men go natt...skole ijænn i mårra, så vi snakkes. ;D

Gløshaugen by night

Nidelven

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar