mandag 21. mars 2011

Ny vekke over,,,

Vekken går jo så inni hamperæva fort!! Men eg ska prøve på litt erindring.. :)

Onsdag hadde eg no i vært fall min årlie tannsjekk...andre året på rad no, så eg e blidd ganske flink ja. Å null hull dænna gangen å! :D Jei...men må visst bytte t mjukar tannbørst...dommaste eg har hørt! :p Seinar på onsdagen kom Jannike-snuppa innom me litt saker som eg hadde ståanes hos ho...ho e jo i Nepal i fleire vekker no...urettfærdi jah!! Men ho førrtjene d jo...sku så gjerne ha vært me en tur. :)

Torsdag jor eg sikkert ikkje nå sia eg ikkje huske å ha jort nå... :p Bortsett fra en überkoseli lunsj i over en time... :D Men på fredag blei d klassefæst hos han Magnus. Heilt fantastisk arti!! :D Glede meg t meir sosiale sammenkomsta lamme klassn...

Snuppsien i go'humør... ;)

Treningsgreier på fårs føre bære tell gangspærra dagen derpå...å ikkje kjæm man på kofførr man har gangspærra. :p

Meg å Henriette-snuppa...

Har da tydlivis gådd i dekning, men grunnen e eg litt usikker på... Fin lilla strømpebukse ka?! ;p

På lørdag va d jobbing på puben...va rimeli slitn, men utruli koseli gjesta så da jør d liksom ikkje så my. :D Va visstnok så utruli flink t å servere...å kort...haha. Men han eine strauk meg jo på kinne før dem jikk å sa at eg va no bære søt å snill...hehe... Koseli!! ;D Når eg endeli kom heim va eg så slitn at eg ikkje årka d eine æller d andre...tok tili kvæll å. :p

Å på søndag va d sløving me siste v-cup-rænnan før eg stakk på kino å så Kongens Tale ilag me nån pier fra klassn. Igrunn my bedre film enn eg frøkta! Va faktisk sånn at eg holdt på å klappe når talen va over...gofilm! :)

Førræssn så va d kjæmpekoseli me litt besøk i hælga å...vært ei kjæmpehælg me andre ord! Ingenting å klage på her i gårdn nei. :) Å så har eg fådd me meg nån av de i klassn på maskeradeball! Glede meg stort! Ska lage masker en kvæll...blir skøy! Trur eg ska bruke kjoln eg sjøl sydde førr hallanna år sia. :)

Meeen...no ska eg jør litt matte trur eg kanskje, å så se Mannen som elsket Yngve. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar