søndag 27. mars 2011

Sunday Bloody Sunday

Da va enda ei vekke over, å eg syns igrunn vekkern fyk avgårde alt førr fort! Men men...

Dænna vekka har d jo vært skikkeli vårvær, pessregn, sludd å snystorm. Å sia eg sånn passe drokna vinterskoan mine på tur tell å fra skoln, så fant eg ut at eg måtte kjøpe meg nye støvla...værdns søtaste støvla å tænk!! :D Men rakk jo bære å bruke dæm en dag før d blei vinter ijænn da. E så lei vinter no!! Æller...vil at d ska vær vinter heime i påska, men her i Trheim syns eg d kan bli vår no! :)

Fin å prikkat!!

Ja å så har man jo fådd vette korsn d går me skattn, får ijænn som førrvænta, men ikkje like my som eg har brukt å fådd ijænn. Men så tjente eg jo å mindre enn nån gang i fjor...uansett så kjæm no pængan gått me når man e såpass blakk. :) Bære prøve å spare litt pænga i sommar...å jobbe mæst muli i juni å august. Vurdere næmli å ta heile juli fri. Reise litt å jobbe litt oppi nord... Så om nån har løst på besøk av meg i juli, hyl ut!! :D

Å fårrje vekke va eg å rimeli flink å fikk levert kjemiøvinga fleire daga før fristn! Satse på samme innsats dænna vekka + litt ekstra! Må bynne å få jort litt matte å sånn å kanskje. :) Å fikk jort unna et par gruppeoppgava så man slapp å tænke meir på dem...føles skikkeli godt å få unna ting! Dagen i dag har vært dritsløv, men e jo enda et par tima tell eg slokne regne eg me, så eg trur eg ska hive meg rundt ættepå å få vaska litt å sånn. Må jo vær litt husmor å. :)

Vi jæntn i klassn hadde en litn jentekvæll på Lyche eine dagen...spiste go mat, prata skit å kosa oss. Kjæmpetriveli!! Å billi mat...marinerte reker tell forrett, Lychesalat tell middag å pasjonsfruktmousse tell dessert...å d tell 140,- :D Fantastisk bra!!

Har førræssn lovd å komme me nån oppskrifter på førrskjelli middag eg lage...e jo flink å har middagsplan førr 4 vekker som eg prøve å følge så godt eg kan. :) E ikkje dumt å få i seg litt variert mat... men i vært fall...de oppskriftn tar eg i mårra æller nå tænke eg. E litt træg, men d e no så. :)

I hælga har eg no jobba da...vært ganske grei hælg. Dødsrolig fredag, men de som va der va kjæmpekoseli å tipsa godt. På lørdag va d en del meir folk, men my meir tullinga...dem kom sikkert pga at vi visste landskampen, altså Norge - Danmark (fotball)...ikkje landskampen på tv3. :p Trur eg satt rekord i å få klæmma på fredagen da...va ikkje måte på korr klæmmat alle va, men d e jo bære triveli d da. :) Å så va d en som påsto at han sku anmelde meg førr sextrakassering...hahaha... Eg kan jo ikkje førr at eg har så korte arma, å når folk da sett en hallmeter fra borde så eg næssn ikkje rækk glassan på borde, ja da kan d jo skje at eg kjæm borti skuldra tell dæm som sett der å sånn...me en pupp førr eksempel. Karn meinte jo så klart eg bære sku fortsette å plukke glass fra borde der, men eg blei som vanli bære flau...haha... Bra me arti gjesta da. :)

Har eg førræssn nevnte at vintern e tellbake førr fullt!? Blææææh...

Å så har eg læst ut tiende boka i True Blood-serien...må bære få tak i bok nr 11 no...men bør kanskje vente tell ætte eksamenstia. :p Spørs om ikkje d e en go idé. :)

E d førræssn nån som har vært på sånn politiauksjon? eg sku jo ha hadd meg ny sykkel, men årke ikkje bruke masse pænga på en som sikkert blir stjelt. :p

Næij no ska eg hive meg runt å få jort nå tell gangs mens eg høre på fin musikk! Snakkes... :)

Ps. Om d e nån der oppi nord i familien min som har løst tell å hjelpe ho mamma me å bli færdi me hytta, så gjør no gjerne d... =D

2 kommentarer: