torsdag 20. januar 2011

Åre snart!! :D

E så lei av å hoste å styre...kom meg no tell legen da, så fikk hostesaft å nå astmagreier. Hvis astmatingen fungere så må eg testes førr astma, men eg bynte bære å hoste meir av dænn astmasaken. :p Blei testa førr kikhoste da. Fikk beskjed om å ikkje trene, men fader å...no når eg faktisk har kåmmen sånn smått igang me d, så nækte eg å stoppe opp ijænn. :p Så i går va eg å testa zumba, va ganske morsomt da, men klarte ikkje heilt å få t alt dem dreiv på me. Føtter å arma overalt! Men d kjæm seg vel ættekvært. :)

Blei filmkvæll ætter træninga da, va koseli d. :) I dag sku eg egentli prøve meg som litt mattehjelp ætter skoln, men så jævli haupine at eg måtte bære fare heim å lægg meg litt. Dænn har ikkje gådd over heilt ænda, men ska prøve meg på litt fitnessboksing i kvæll. D e jo så arti!! :D

Å no e d pikade ikkje mange dagan t Åre!! Hoho...korr eg glede meg!! :D Kjæm t å havne i historieboka dænn turen dær jah...må bære huske å lade kamera å ipod å alt sånn der. :D

Hmmm...ka ska man jør når man har en lærar som lukte så førrfærdeli at man næssn ikkje klare å puste i timan?! D e bære så førrfærdeli...man bynne å lure på om folk e redd førr å dusje æller nå sånn. Ikkje lett å konsentrere seg om å jør oppgava i vært fall. :/ Usj...

Næij kanskje man sku se litt meir på statistikk-øvinga, sånn før treninga. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar