tirsdag 29. mars 2011

Yet another week...

Ja da va enda ei vekke over å d e ikkje to vekker engang tell påskeferien! :D Har skjedd litt av kvært dænna vekka igrunn.

Mandag: Enda blå finger ætter at eg klæmte dænn på jobb. Korsn eg klarte d?! Va lei å irritert, å sku fløtte på et bord sia gjestan hadde ommøblert halve puben. Så eg tok tak i borde å drægde d bakover d eg makta, men så klart sto d et bord bak meg å. Så eg klæmte fingern mælla borde eg sku fløtte å hjørne på d bak meg. Han tykje korr ont d jor!! Blei ikkje nå mindre lei førr å sei d sånn.. Men dænn bynne å bli bra no da i vært fall. :) Å ætte skoln på mandag va eg å kjøpte diverse stæsj tell maskelaginga...glede meg max tell maskeradeballe! :D

Tirsdag: Drittdag! Å d e ikkje bær bæs...sleit max me å få sove på mandag, å våkna heile tia utover natta. Trur ikkje d blei mange minuttan me søvn. Å på laben plagdes eg som faan en periode å blei rimeli sur ættekvært, men klarte no å bli færdi me prøven å fikk dænn godkjænt. Men blir neste prøve en vanskeli dænn å, så kjæm eg tell å klikke! Dem påsto i bynnelsn at om man fikk et par vanskelie så kom man tell å få nån lette å. Eg mangle enda å få en lett prøve! Jajaja...ska ha frivilli lab på onsdag i håp om å få jort litt meir. E jo siste vekka me lab førr i år. :) Va en ny tur på Panduro da å kjøpte litt meir stæsj som eg hadde glømt. Når eg kom heim så va d null vattn. Seriøst. Ingen verdens ting!! Eg blei så irritert at jah...fikk ikkje lagd meg middag å ikkje nå å drekke. Måtte varme meg nå gamle middagsræsta som egentli sku i søpla, utn nå å drekke tell. Hælldivis hadde eg kjøpt meg vaniljekesam å bringebær som eg kunne trøste meg me. Men fikk liksom ikkje jort nå eg hadde tenkt t, så d ente me at eg la meg å sov ei stund. Å når eg våkna va d fremdeles null vattn! Å i tellægg null internett...jesus! Da ga eg opp å jikk å kjøpte meg litt vattn å våtservietta, pluss 18 pinneis som trøst! Har no pinneis ei stund, men d jalp som litt trøst. :)

Onsdag: Fremdeles uten vann, men da fikk ho Wanja nok. Ringte kommunen førr å høre korr længe d sku vær sånn, men neida...d sku ha vært fiksa på tirsdags ættermiddag d. Ikkje her førr å sei d sånn!! Så ho sku undersøke d å ringe meg opp ijænn, å ætte ei stund ringte en rørlegger som sku komme å kjike ka som kunne ha skjedd. Ætte dobbel så lang tid som han meinte d kom tell å ta før dem sku vær der, så måtte eg jo ringe han da...sku jo på skoln klokka 12. Så da skynta dem seg å kom hit...va visst nå galt nerri kjellarn. Å på tur tell skoln, skjettn å ækkel, så kjøre en buss førrbi meg, over masse sørpe som sprute opp over heile meg. HEILE meg!! I ansikte å håret tell å me! Du kan tru eg blei gla da jah!! Følte meg ikkje mindre ækkel akkorat. :p Men ætte skoln skynta eg meg heim tell vattn ændeli å fikk tadd meg en skikkeli dusj før eg fikk besøk av ho Henriette å ho Helena. Vi spiste go karritorsk før vi satt igang me å lage masker. Blei faktisk ikkje så dumt gitt. Å så va d kjæmpekoseli å vær litt sosial. :)


Torsdag: Kort dag på skoln, så va d heim å sløve litt å jør litt skolearbei før d bar på kino. Så No Strings Attached lamme koseli selskap. Ikkje dum film igrunn...typisk amerikansk, men sjukt længe sia eg har sedd en sånn type film, så da jikk d igrunn grætt. :) Ætte kinoen jikk eg en tur innom jobb. Satt å prata litt skit me han Remi å sånn, men hadde heilt ont i meg når eg satt å så på korr de på jobb stressa. Men hælldivis sporte ho Analisa meg t slutt om eg kunne stå i baren ei lita stund. Følte meg no litt teit i stiletthæla, tights å utringa topp men...jaja. Fikk no gratis kakao førr jobben. :D Å ei dame som va litt førr utålmodi jikk fra puben før maten kom, så da fikk eg meg kyllingsalat å. Nice! :D Va selskap der dænn kvælln, å kjøkkene hadde lagd førr mange desserta, så da fikk eg pikade eplekake me is å krem å! Hoho...blei en bra kvæll jah. ;D Gleda meg vilt tell maskeradeballe! Hadde førræssn skikkeli løst tell å fare å høre på Eva & the Heartmaker på Familien, men fikk jo ingen me meg. Utruli mange som ikkje har hørt om dem! Dem e virkeli verdt å høre på!! Utruli bra musikk, å håpe dem kjem tell Trheim ijænn snart. :)


Fredag: Kortdag på skoln ijænn, men mæst førrdi eg ikkje årka å vær dær heile dagen. Å så fikk eg lønn, nåkka eg trudde eg ikkje kom tell å få før tell vekka. Nice! :D Dagens høydepunkt va jo da maskeradeball! Tok ikkje heilt av da, men go tapasbuffet å arti folk. Blei en litn tur på kos å frakken ættekvært, men tok ikkje heilt av der hæll. Endte me nattbuss heim ett. Huff så tili. :p Men kosa meg heime me litt sløving nån tima da...ganske godt igrunn. :) Dagens kommentar: "Skispill??!" En som trudde at ho Henriette spelte skispell på pc'n...haha...va da strategispell ho sa. ;D


Lørdag: Sløva bære fram tell eg sku på jobb...å på jobb va d rolig, så da fikk eg fare heim litt tidlig. Å så lure eg på...kofførr e folk sånn at dem gjerne førrtæll førrskjelli i fyllamlder, men ikkje ællers?? Eg trur ikkje eg bruke å jør sånt, men d e jo mange som jør d. Jør du? I så fall...kofførr?! E d bære tull å vas, æller e d ting som du faktisk meine, men ikkje tørr å sei i edru tellstand? Sku ønske eg va tankeleser av å tell...trur live hadde vært my lættar da. =)

Søndag: Dagen har bestådd av sløving, rydding, go tandoorimiddag å kino. Va å så Rødhette & varulven lamme ho Randi å ho Henriette. Ikkje dum film...blei positivt overraska faktisk. :) Har førræssn vært strålanes vær de siste dagan! Næssn all snyen som kom me vinterns siste krampetak e no borte...weee! Glede meg t å gå i sommarkjole å grille! :D Å glede meg max tell næste hælg! Da blir d We love the 90's å fæsting lamme masse trivelie folk. Får sedd ho Jannike ijænn å! :D Syns førræssn nættsia tell kinoen kunna ha blidd my bedre!! Førr et opplegg asså...


Næij go natt...kjede meg, å alle e jo opptadd æller trøtt. Så da går eg bære å lægg meg trur eg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar