tirsdag 15. mars 2011

Jobbhelg & Smirnoff Mule Kick Off

Da va godt over ei vekke tell gådd...har faktisk vært ganske skoleflink må eg no bære sei. I dag leverte eg tell å me øvinga som ikkje må inn før på fredag, å d e rimeli imponeranes når d e snakk om meg. Hoho... :D

Vel vel...utnom skole skjedde d vel ikkje så ekstremt my i sjølve vekka...va faktisk på skoln i opp tell 10 tima per dag. Not bad?! :D Men på fredag tok eg litt tiliar hælg fra skoln så eg rakk å kvile litt før jobb. Å på jobb va d som vanli koseli...Mikkel Gaup va innom en tur på fredagen å græijer. Men eg syns folk kan komme å je masse tips tell oss, blir jo ikkje rik av d dær. ;D

Uansett...d e jo lørdagen som virkeli må nevnes!! Va jo Vinterlyd-konsert på torget, blant artistan der va deLillos, A1, Quick, Sirius...å fleir, men i vært fall, alle som e på dænn turnéen kom t Olavs Pub & Spiseri førr å ete middag å drekke litt å sånn. Å d blei bære en heilt fantastisk kvæll! Har aldri vært nå fan av A1, men når dem plutseli tok over pianobaren våres da tok d heilt av!! Så utruli arti at dem fant på nå sånt...fikk ei stjerne i boka mi da jah. ;D Å dem virka no kjæmpekoseli å da...førr all del de andre å. Så d va en ganske morsom kvæll...man oppleve vel aldri nå sånt ijænn. :)

Haha...vi måtte jo ha bevis på at dem faktisk va på puben. ;)

På søndag va d bære å komme seg opp ætte alt førr lite søvn å hoppe på bussn t Oppdal lamme Ringnes å utelivsbransjen her i byen...va på after-ski me "fjortis"-bærter fra Gossip blant anna. Djises...sku trudd at folk som jobbe i bar klarte å oppføre seg litt ute blant folk. Har du sedd nå sæli av How I Met Your Mother?!? Dænn episodn me Woo-girls va d einaste eg klarte å tænke på i nærheita av dem...woooooooo... B L Æ H ! Jaja...på Kick Off-partye litt seinar blei d no artiar da...folk blei litt meir livli å man blei litt kjent me folk fra her å der...arti arti. :) Satt førræssn personli rekord i menge øl konsumert på en gang...dåkk veit sikkert at eg ikkje e nå gla i øl, men gjerne sku ha likt d sia d e litt billiar enn alt anna på byen. Så no e d sikkert like før eg like d...haha. ;D Smirnoff mule e ikkje nå godt da...drakk 2,5 flaske på trass, men der stoppa d å gitt. Næij fysj så søtt å ækkelt. :p Uansett en rimeli bra tur me bra folk, å d va verdt å gå glipp tre tima statistikk førr d. ;D

Oh...fårrje vekke fikk eg kjøpt meg gorillapod! Nice...glede meg t å trø en tur å få brukt d! :D

Ællers så har eg overført bilda fra mobiln over t pcn, så her kjem et lite utvalg fra siste mndan:

Kjemisk hage på laben...så fiiiin! :D

En kvæll på kjeller'n...

Bretta 30 sånne her små julestjerner førr å pynte julegavan me...

En kvæll på Gossip...

Fikk førræssn B på deleksamen i kjemi...weee...bedre kan man ikkje førrvænte når man ikkje årka å læse nå sæli. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar